Úprava Webových Stránek

Napsal Jancaa (») 17. 12. 2012 v kategorii Novinky, přečteno: 552×
Zaujalo mě : eetgo.cz = eet zdarma a online

Účelem Seo Optimization bude přivést na www stránky návštěvu, bez návštěvníků je ačkoliv luxusní web mrtvý a bude na nic.Není směrodatné jestli návštěva zavítá z google, bývají i jinačí vyhledávače bing, seznam.cz, yahoo atd., nato tu máme socialní sítě jako fb, twitter, pinterest a miliony jiných eventuálních zdrojů návštěvnosti.

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDlouhou čas byly (a neustále budou) základem seo, eventuálně raději, faktory ovlivňující hodnocení webu a dohromady i jeho pozici ve serp, zpětné odkazy, klíčová slova, anchor text, authority. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem na prvním místě. Však dnes už se stalo zřejmé, že vliv anchor textu v lincích ztrácí svou cenu - ověřený pravdivý údaj. Váha anchor textu se snižuje z důvodu jeho snadné machinace a google se snaží takto omezovat účinek optimalizačních postupů. Je možné spatřit, že google klade zvláště největší důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Dělat zpětné odkazy je náročné, lidé (nejspíš) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Mnoho provozovatelů webových stránek investují obrovské sumy peněz do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo jiných PPC služeb, bannerů a jinak zvyšují návštěvnost www stránek, to je skutečně správné, ale jestliže webová stránka není dobrá a nevede návštěvníka tam kam si přejeme, jsou to zbytečně utracené prostředky. Skvělý web prodává, tedy směřují k našemu cíli. V opačném případě skvělé www stránky bez návštěvníků stejně nám žádný profit negeneruje. A bude pozdě na to zjišťovat proč webovka nefunguje, když tak mnoho investujeme do reklamy a seo. Zadejte proto tvorbu internetových stránek opravdovým odborníků s kladnou odezvou od spokojených klientů.


Komentování tohoto článku je vypnuto.